SZAKCIKKEK

Karácsonyi partizott a SzépségBróker csapata

Megünnepeltük sikereinket, megajándékoztuk a kiemelkedően teljesítő szakembereinket

2010. december 06. 15:41
Dr. Szabó Judit Anna gyógyszerész, esztétikai szaktanácsadó
Megünnepeltük 2010 sikeres kampányait, levontuk a konzekvenciát a kudarcos lépésekről és megterveztük a jövőnket.


Karácsonyi partizott a SzépségBróker csapata  1.kép
2008 óta első alkalommal jöttünk össze, hogy megünnepeljük az év sikereit és személyesen is találkozhassanak a SzépségBróker portál szépség-szakemberei.

A makacs havazás senkit sem riasztott el a partizástól. Sőt, a társaság összetartó erejét igazolta, hogy az egyik vendégünk sínek közé csúszott autójának kimentésére a teljes fiúcsapatunk levonult a meleg előadóteremből. Mi, lányok az ablakból aggódva szemléltük az időközben 10 főre gyarapodott férfiúi segélycsapatot. A fiúk rögtönzött válság-menedzsmentjét dicsérte, hogy kb. 1 óra alatt a város legjobb autó-mentő csapata és a tűzoltóság segítségével kiemelték vendégünk autóját minden komoly sérülés nélkül.

Marketing előadás közben
Marketing előadás közben
Mindeközben mi betekintettünk a SZB portál kezdeti lépéseibe, átbeszéltük az alapvető marketing törvényszerűségeket, az online-marketing egyediségeit és átnéztük a sikeres és a kevésbé sikeres kampányok lényeges pontjait.

Az előadásom néhány pontja meghökkentést váltott ki a hallgatóságból.

Ezek közül néhány:

- Ahogyan világszerte, úgy Magyarországon is egyre több pénzt költenek testápolásra és wellnessre a válságos időszakban is / Forrás: Nielsen piackutató vállalat 2010. febr.

- „Aki azért nem költ marketingre, hogy pénzt spóroljon meg, az ennyi erővel az óráját is megállíthatná, hogy időt takarítson meg.” Henry Ford

- „Egy fecske itt sem csinál nyarat!” Egy reklámmal nem lehet megváltani a világot. A reklámstatisztikák szerint egy vásárlónak átlagosan 8-9-szer kell találkoznia egy hirdetéssel, hogy lépjen. Ez azonban 25-30 megjelenést jelent, hisz leendő vásárlóink 3 hirdetésünkből 2-vel nem találkozik. Megoldás=folyamatos marketing tevékenység, a jól kiválasztott hirdetési felületeken min. 1 éves szereplés.

- „Egy cég sikerét nem az határozza meg, hogy milyen jó a termék, vagy a szolgáltatás. Egy cég sikerét a marketing határozza meg.” Wolf Gábor

- AKI NEM HIRDET AZ LEMARAD!

- 52 százalékos az internet penetráció/ Az Internet azzal, hogy folyamatosan növekszik, fejlődik gyakorlatilag újra meg újra előzési lehetőséget biztosít.
- az online-marketing célja: „Megalapozni a vevőben a bizalmat az eladó iránt”Smith és Chaffey (2001)

- „1 kép többet ér 1000 szónál, 1 videó pedig 1000 képnél.”/ Youtube-ra feltehető eladás-centrikus VIDÓ anyagot kell készíteni!= Márkaépítés!

Vacsora közben....
Vacsora közben....

Majd a SzépségBróker portál 2011-es marketing tervét ismertettem:



A SzépségBróker portál nem csupán egy online hirdetési felület, hanem komplex marketing szolgáltatással segíti Önt esztétikai piacon való kiemelkedésben.

Képzelje el a SzépségBróker portált egy bevásárló központnak, ahova minden szépülni, fiatalodni, karcsúsodni vágyó potenciális vásárló betekint. Itt Önnek egy SAJÁT brand-névvel ellátott szépség-szaküzlete van!

A SzépségBróker portál feladata, hogy minden „szépség-üzletének” egyediségét és brand-jét kiemelve költség-hatékonyan hirdesse azok szolgáltatásait!

…Mert együtt marketingezni könnyebb, hatékonyabb és olcsóbb is!



Szakmai diszkusszió Dr. Körmendy Miklós és Dr. Balajthy Tibor között
Szakmai diszkusszió Dr. Körmendy Miklós és Dr. Balajthy Tibor között

A karácsonyi ünneplésből nem maradhatott ki az ajándékozás sem.



1. A legelső és jelenleg is a legnagyobb SZB megrendelő
-met jutalmaztam meg, aki már 3 éve folyamatosan a legszélesebb esztétikai szolgáltatással szerepel portálomon: ők a Wellmed Beauty and Spa / Moncz Henriette és Csörgő Attila Md.

2. Az olvasók klikkjei alapján folyamatosan frissülő TOP listámat folyamatosan bitorló szakemberemet,
Dr. Kolat Zsuzsannát ajándékoztam meg Jasmin / Harmony -Skincare luxus-bio kozmetikumával.

3. A legtöbb Szépség Kupon letöltésnek örvendő, vagyis a 2010. év legsikeresebb esztétikai megoldása a Pelleve –rizikómentes arcfiatalító eljárás lett, így az ajándékot Dr. Buda Bernadettnek adtam át. Ő a Kelanthous professzionális kozmetikumokból álló ajándékcsomagot vehetette át.
Egy vendégünk ki is próbálhatta a Pelleve- rizikómentes arcfiatalító eljárást
Egy vendégünk ki is próbálhatta a Pelleve- rizikómentes arcfiatalító eljárást

A karácsonyi party fénypontja mégis a kötetlenebb hangulatban elfogyasztható ünnepi vacsora volt

, amelyet a vendéglátó MEDIOS Kft. tulajdonosa, Dr. Buda Bernadett készített, méghozzá igazi, nyírségi töltött káposztát. Az édességekről pedig jómagam gondoskodtam: tiramisu, ünnepi narancstorta.


Remélem, hogy jövőre Ön is a SzépségBróker portálom partnere lesz és együtt ünnepelhetjük az év sikereit!



Kérjen egyedi ajánlatot, de előtte nézze át a Médiaajánlat oldalamat!


Üdvözlettel:
Dr. Szabó Judit Anna
SzépségBróker.hu portál tulajdonosa
gyógyszerész, esztétikai szaktanácsadó
szabo.judit@szepsegbroker.hu



© 2010 szepsegbroker.hu | Karácsonyi partizott a SzépségBróker csapata
Minden jog fenntartva! | A weboldal tartalma nem másolható a tulajdonos írásos beleegyezése nélkül.



Hozzászólások:

Nincs hozzászólás...
Ahhoz, hogy hozzászólhass regisztráció és belépés szükséges.




Kapcsolódó szakcikkek





Gyorslinkek

Szakemberek

Partnereink