SZAKCIKKEK

Válság-csomag magánbőrgyógyászok számára

Az ÚJ helyzet ÚJ stratégiát kíván

2009. december 01. 00:13
Dr. Szabó Judit Anna, SzépségBróker - Minden jog fenntartva! A weboldal tartalma nem másolható a tulajdonos írásos beleegyezése nélkül (1999. évi LXXVI. törvény
A gazdasági válság már a szolgáltatóipart is elérte. A rezsi, a bérleti és lízingdíjak, az anyagárak alattomosan növekszenek hónapról-hónapra, miközben a páciensek fizetőképessége egyre csökken.


Valójában a bőrgyógyászati problémák nem csökkentek ebben a gondterhelt időszakban sem, de a betegek inkább kiállják a hosszú sorokat a szakrendelőkben, mint hogy a magánrendelők költségesebb kényelmét válasszák. A kozmetológia területén pedig a nagy tőkeerővel rendelkező orvosi centrumok és szépségszalonok jelentenek erős versenyt a magánbőrgyógyászok számára.

Ebben a helyzetben mit is tehet egy magyar magánbőrgyógyász? Gyorsan keres egy külföldi állást, és családjától és barátaitól távol próbálja élvezni a munka gyümölcsét? Esetleg lecsökkenti a rendelési idejét, elküldi az asszisztenst, és nem vesz újabb hatóanyagokat, tehát bevezet egy megszorításokkal teli un. „Bokros-csomagot”? Vagy csak egyszerűen hátra kell dőlnie és várnia, míg a vásárlóerő megnő?

A válságot kutató gazdasági szakemberek megállapították, hogy ilyenkor a zsúfolt piaci szegmensek megtisztulnak. Az adott ágazat kisebb és gyengébb szereplői kivonulnak a piacról, míg a felkészültebbek, rugalmasabbak még jobban megerősödnek. Ugye Ön sem szeretne kiesni a ringből, vagy végérvényesen lemaradni a versenyben? A 21. század sikeres üzleti modelljeinek közös jellemzője, hogy a változó, fejlődő piacon is képesek várakozó pozícióból aktív cselekvővé válni.
"Válság csomag": milyen megoldásokat rejt a Mikulás puttonya? Milyen kulcs-stratégiák növelhetők bevételeik?
"Válság csomag": milyen megoldásokat rejt a Mikulás puttonya? Milyen kulcs-stratégiák növelhetők bevételeik?
A válság által befolyásolt pénzügyi és pszichológiai környezetben nem működnek hatékonyan a már a megszokott pácienskör növelő módszerek:

• Több üzleti kommunikációs figyelemre,
• új megközelítésre,
• következetes és teljesen ÚJ stratégiára van szüksége
azoknak az orvosoknak, akik bővíteni vagy csak megtartani szeretnék ügyfélkörüket.

MIÉRT ÉS HOGYAN ÉRDEMES ÚJÍTANI A MARKETING TERÜLETÉN?



Pl. Folytasson tudatos marketing tevékenységet, de Ne csak a hagyományos REKLÁM megoldásokban gondolkozzon! Használja ki az internetben rejlő lehetőségeket!

A kollégájához már sok új páciens érkezett az internetről!

Ön sem szeretne lemaradni az INTERNETBEN rejlő hatalmas LEHETŐSÉGEKRŐL?

Tudjon meg többet arról, hogyan szerezhet újabb pácienseket az internetről! Ismerkedjen meg az ingyenes és a megtérülő, költség-hatékony online hirdetésekkel! Próbálja ki, milyen kommunikációs technikával lehet eladni az újabb, vagy drágább kezelési eljárásokat!

Mindezekre kaphat lehetőséget egy ajándék
MARKETING KOMUNIKÁCIÓS ELŐADÁS során:



2009. december 08-án (kedden) 18.00 órától


a Royal Clinics előadótermében / 1054 Budapest, Alkotmány u. 16. II/8. 33-as kapucsengő

1. Modern online marketing technika a gyakorlatban / Előadó: Dr. Szabó Judit Anna, www.szepsegbroker.hu tulajdonosa és főszerkesztője

2. WORKSHOP - Tudatos orvosi kommunikáció / Előadó: Bíró Eszter, kommunikációs tréner


A részvétel ingyenes minden magánbőrgyógyász számára!
Nem magánorvosok számára a részvételi díj 20 000 Ft.

Az előadóterem korlátozott befogadó képességű, ezért kérjük, hogy részvételi szándékát előre jelezze telefonon: 06 30 985 6602; vagy Email-ben: szabo.judit@szepsegbroker.hu!

Szeretettel várjuk!




© 2010 szepsegbroker.hu | Válság-csomag magánbőrgyógyászok számára
Minden jog fenntartva! | A weboldal tartalma nem másolható a tulajdonos írásos beleegyezése nélkül.



Hozzászólások:

Nincs hozzászólás...
Ahhoz, hogy hozzászólhass regisztráció és belépés szükséges.




Kapcsolódó galériák




Kapcsolódó szakcikkek





Gyorslinkek

Szakemberek

Partnereink